Kurā gadā tu sāki mācīties Rožos (no kuras klases)?
Es Rožos sāku mācīties no 7. klases. Tas bija 2001. gads.
Kāpēc aizgāji mācīties uz Rožiem?
Man patika zīmēt, tāpēc vecāki “ielika” mani šajā skolā.
Kas tev patika Rožos, kāpēc?
Man patika vide, kura ļāva koncentrēties uz to, kas man tajā laikā patika. Atšķirībā no pamatskolas, kur vide bija ļoti emocionāli smaga.
Kāds bija tavs mīļākais priekšmets skolā, kāpēc? Kurš tev to mācīja un kāds bija šis skolotājs?
Mans mīļākais priekšmets bija 3D modelēšana. Šo priekšmetu pasniedza skolotājs I. Gailāns. Skolotājs bija ļoti zinošs un mierīgas dabas.
Vai skolā biji paklausīgs?
Jā, es biju paklausīgs.
Kā tev veicās ar darbu sagatavošanu skatei? Biji pēdējā brīža darītājs?
Visu darīju laicīgi. Skates dienās biju izgulējies. 😀
Padalies, lūdzu, ar savu pozitīvo, smieklīgo vai amizantāko Rožu laika atmiņu!
Man atmiņā ir iespiedies Gruzijas ceļojums, kur braucām pārstāvēt JRRMV ar izstādi. Apceļojām arī Tibilisi un citas mazākas pilsētas. Biju pārsteigts par to, cik garšīgi ēdieni ir gruzīņiem, kā arī, cik gleznainas ir viņu ainavas.
Kādas bija tavas skolas laika aizraušanās?
Skolā aizrāvos ar 3D modelēšanu un animāciju.
Padalies ar savu Rožu baisāko atmiņu, kas tevi baidīja?
Mani baidīja, ka nebūšu sagatavojis kādu skates darbu.
Kurā gadā absolvēji Rožus?
Absolvēju 2008. gadā.
Vai vidusskolas laikā domāji/gribēji kļūt par skolotāju? Kā nākas, ka tagad strādā Rožos?
Nekādā gadījumā negribēju būt skolotājs. Tā sanāca. Profesionālās intereses saplūda ar skolas piedāvājumu – attīstīt programmu un attīstīties pašam.
Vai savu izvēli strādāt Jaņa Rozentāla Mākslas skolā nenožēlo?
Nenožēloju, ja nožēlotu, manis te nebūtu.
Komentē, lūdzu, vienu savu Rožu laika foto, kas notika pirms un pēc tā uzņemšanas?
Foto redzams Skolotāju dienas pasākums – tēloju skolotāju V. Rubuli. Katrs no priekšnesuma dalībniekiem attēloja kādu no skolotājiem, mums ar skolotāju V. Rubuli bija vienāds matu griezums. Visticamāk, tāpēc es viņu attēloju. 😀
Attēli no skolotāja Alvja fotoarhīva skatāmi šeit:
https://bit.ly/3iarfaK